.: IVI :.

.: IVI :.
Authors
Blog Previous

 

بازگشت وودز (Woods)

از همان اول، حسی در ما وجود داشت که وودز دوست میسون (Mason) در ویتنام کشته نشد، چون سربازی به تبحر او به این راحتی ها در یک انفجار ساده نمی میرد. از آنجایی که وقایع Black Ops در دهه 60 بودند و تاریخ وقایع Black Ops II در سال 2025 است، پس احتمالاً او الان 90 تا 100 سال سن دارد.

 سال 1980 و 2025

Black Ops II در آینده اتفاق می افتد، ولی یک سری از مراحل آن در جنگ سرد دهه 80 واقع شده اند. بنا به ساختمانی که در ثانیه 24 بازی دیدیم، به نظر این ساختمان که مسلماً در آینده است، مقر جدید U.N و یا همان سازمان ملل است. به نظر چین حالا قدرتمندترین نیرو است و دشمن بزرگی به حساب می رود.

 

 تکنولوژی نیرومندتر شده است

روبات های فلزی که در تریلر مشاهده کردید CLAW نام دارند که یک نوع تانک بدون سرنشین است و شبیه به Metal Gear Solid 4 در حقیقت حضور مستقیم انسان ها را از جنگ منع می کند. با جنگ سرد جدید بین چین و غرب، تکنولوژی در راستای تجهیزات جنگی بسیار پیشرفت کرده است.

 تهدید اتمی در راه است

یک موشک بزرگ را در یکی از تریلرها مشاهده می کنیم که بنا به ستاره سرخ آن، یا متعلق به چین است یا به روسیه که احتمالاً هدف آن هم آمریکا است.

 موشک اندازهای مخفی

در ثانیه 32 تریلر، ما موشک اندازهای مخفی و نامحسوس را می بینیم که شاید بتوان از آن ها در بخش چندنفره به عنوان Killstreak استفاده کرد.

 نجات رئیس جمهور

شهر لس آنجلس به یک مخروبه تبدیل شده و ساکنین آن از آنجا رفته و یا کشته شدند. این مکان فضای خوبی برای Call of Duty است و احتمالاً میسون باید رئیس جمهور را در خیابان های این شهر نجات دهد. به نظر ما کامیکازه های روبات مانند را هم در بازی خواهیم دید.

بخش داستانی جدید

شما می توانید کنترل متفاوت تری نسبت به قبل در این بازی داشته باشید. حتی می توانید مثل یک بازی RTS نیروهای خود را کنترل کنید. این بخش که Strike Force نام دارد به طور کلی روش بازی کردن شما را در Call of Duty تغییر می دهد.

 مچ دست میسون

روی مچ دست دیوید میسون یک کامپیوتر پیشرفته وجود دارد که می تواند موقعیت خود را در محیط مشاهده کند. او پسر الکس میسون (Alex Mason) است و وظیفه دارد رئیس جمهور را نجات دهد.

 حمله به آمریکا

در ثانیه 40 بازی روی یک صفحه مانیتور HUDهای زیادی دیده می شوند که نشانگر حملات متعدد به آمریکا هستند. آمریکای مرکزی و شمالی به طور کلی توسط چینی ها مورد حمله قرار گرفته است.

 تخریب های بزرگ تر

البته به احتمال زیاد تمام این انفجارها و تخریب ها از پیش تعریف شده هستند، ولی موضوع این است که Treyarch انفجار و تخریب بیشتری نسبت به نسخه های قبلی به بازی اضافه کرده است.

 بازگشت جت ها

به نظر دوباره در Black Ops II جت خواهیم دید. بنا به صحبت های وودز به نظر این جت ها بدون سرنشین هستند و می توان از آن ها در Killstreak بخش چندنفره استفاده کرد.

 دشمنی جدید

وودز اشاره می کند که دشمن کنترل نیروهای غیر انسانی آمریکا را در دست گرفته، ولی آیا این چینی ها هستند؟ نه، دشمن اصلی شما شخصی است به نام رائول منندز (Raul Menendez) که کنترل این نیروها را در دست دارد.

ایدئولوژی دشمن

چرا رائول منندز به آمریکا حمله می کند؟ او همانند Ocelot در MGS4 است که می خواهد کنترل نیروهای پیشرفته غیر انسانی را در دست بگیرد. ما او را، هم در دهه 80 و هم در سال 2025 می بینیم.

 دشمن متحد

رائول ارتش خود را برای حمله دارد، ولی این نیروها و فردی که در دقیقه 1:02 با او ملاقات می کند، چه کسی است؟ شاید رائول با کمک چین قصد نابودی آمریکا را دارد.

Customize اسلحه

شایعات زیادی وجود دارند که شما می توانید سلاح های خود را هر طوری که می خواهید Customize کنید و آن ها را تغییر دهید. بعضی از این تغییرات در سلاح های نشان داده شده در تریلر مشاهده می شوند.

 بازگشت SAS

به نظر می رسد که نیروهای SAS باز هم در بازی حضور دارند و ما مأموریت هایی را در دهه 80 با آن ها تجربه خواهیم کرد. ولی کاپیتان پرایسی (Captain Price) در کار نخواهد بود.

 خاورمیانه

بعضی از مراحل بازی در خاورمیانه هستند و در حقیقت رائول در این منطقه مخفی شده و ما در قالب نیروهای S.O.G باید برای دستگیری او به این منطقه حمله کنیم.

 اسب سواری

همانطور که در تریلر دیده اید، مراحل اسب سواری هم در بازی وجود دارند که احتمالاً On-Rail خواهند بود. در این مرحله به نظر باید رائول را تعقیب کنیم.

 حضور الکس میسون

Treyarch اعلام کرده که در دهه 80 ما در نقش الکس بازی خواهیم کرد و به احتمال زیاد مرگ او را خواهیم دید.

 

نویسنده: حمیدرضا نیکوفر

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:Call of Duty: Black Ops II, ] [ 12:28 ] [ m.f IVI ]

About
Blog Custom

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 693
بازدید کل : 108083
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

javahermarket

پیغام ورود و خروج